HTML

Rulett / Roulette Stratégiák

Stratégiablog Istvántól, a kaszinostrategiak.info hivatalos blogjaként.

Friss topikok

Amikor túlhasználtad a 1471-et

Istvan (Kaszinostrategiak) 2011.01.11. 09:43

Üdvözlök mindenkit az új évben!
Talán akkor kezdjünk is bele ismét így január derekán...

Egyik ismerősöm akivel ünnepek alatt összefutottam azt mondta nekem, hogy "Pista, a 1471 egy szar". Kérdeztem miért gondol ilyet és gyakorlatilag egyértelműen egy alaphibát vétett: túl sokáig használta ugyanazt a stratégiát, túl sokszor rakta meg egymás után ugyanazt a tétet. Így egy darabig nyerő volt neki, majd amikor a kaszinó ezt megelégelte és módosított az algoritmuson, akkor persze, hogy nem a 1471 számai jöttek be! (Szerintem ezt átgondolva ha most olvasná már ő is fejét verné a falba.) Én csak annyit kérdeztem tőle mennyit nyert mielőtt elkezdett ugyanazokkal a számokkal veszíteni.

Mi a teendő ilyenkor? Nagyon egyszerű: módosítani kell!
Más stratégiákat játszunk, pl 2:1, 3:1 vagy számisztika elvei szerint.
(ezekről bővebben lehet majd olvasni az új menüpontok alatt ha végre kész lesz minden!)

Lássuk én milyen megoldást találtam arra, hogyha a 1471 számai tendenciózusan nem jönnek be!

 

Itt az alapszámokból párat megtartunk. (tízesek)
Aki már nagyjából képben van számisztikában annak lejön egyből, hogy itt a számok második csoportjára rakunk vagyis 6-10-ig, míg az eredeti 1471 nagyjából az ez alatti értékeket fedi - számjegyek összege alapján - valamint a tipikusnak mondható értékeket és azok párját veszi célba.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rulett-roulette-strategiak.blog.hu/api/trackback/id/tr142576012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása